شارژ همراه اول
نوشته شده توسط : s
‎‎‎پاسخ شارژ همراه اول 4:
در غیر اینصورت e-mail ارسالی ممکن است در bulk mail شما قرار گرفته باشد و یا شارژ همراه اول در پست الکترونیک، در قسمت mail option،پست الکترونيک شما ‎spam guard فعال باشد.
در صورتیکه با انجام کلیه مراحل فوق e-mailی از همراه اول دریافت ننموید بایستی جهت ارسال مجدد شارژ همراه اول رمزعبور به پست الکترونیک، شماره تلفن خود را به آدرس e-care@mci.ir ارسال نموده و یا مجددا با در دست داشتن کارت ملی و شناسنامه تلفن همراه به یکی از ادارات دولتی مراجعه نمایید.
‎‎‎سوال 2- پست الکترونیکی ارسالی از همراه اول حاوی دو رمز عبور شارژ همراه اول است کدامیک بایستی مورد استفاده قرار بگیرد؟ ‎‎‎
درمواردی که مشترک شناسه کاربری و کلمه عبور را نادرست وارد شارژ همراه اول کرده باشد.
‎‎‎e-mail ارسالی شارژ همراه اول ممکن است در bulk mail شما قرار گرفته باشد و یا درپست الکترونیک ، درقسمت ‎mail option پست الکترونيک شما ‎spam guard فعال باشد.
پاسخ 5: شارژ همراه اول
رمز عبور استفاده از پرتال که شامل ترکيبي از حروف و اعداد مي باشد جهت وارد شدن به پرتال همراه و رمز استفاده از IVR جهت استفاده از خدمات غير شارژ همراه اول حضوري شماره 9990 است .‎‎‎ ‎‎‎ ‎‎‎
‎‎‎پاسخ 1: شارژ همراه اول
شناسه کاربری در پرتال، همان شماره تلفن همراه مشترک (بدون صفر اول) می باشد و رمز عبور همان رمز عبور استفاده از پرتال می باشد که به پست الکترونیک شما ارسال شده و بایستی حروف کوچک و بزرگ را بدرستی وارد نمایید. ‎‎‎ شارژ همراه اول
‎‎‎‎پاسخ 2: شارژ همراه اول
سوال شارژ همراه اول 5- فرم درخواست را پر کرده ام ولی تاکنون e-mail برایم ارسال نشده.
راهنماي کامل عضويت، شارژ همراه اول ورود به پرتال، استفاده از خدمات و کليه اطلاعات مربوطه در منوي خدمات مشترکين، گزينه خدمات غير حضوري وجود دارد.
پاسخ شارژ همراه اول 3:
سوالات شارژ همراه اول متداول - خدمات غیرحضوری E-care
شما می بایست پس از ثبت نام و تایید e-mail دریافتی، جهت احراز هویت به یکی از دفاتر دولتی مراجعه فرمایید شارژ همراه اول و پس از آن e-mail حاوی کلمه کاربری و رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد.
در صورتیکه با انجام کلیه مراحل فوق e-mailی از همراه اول دریافت ننموید بایستی جهت ارسال مجدد رمزعبور به پست الکترونیک، شماره تلفن خود را به آدرس e-care@mci.ir ارسال نموده و یا مجددا با در دست داشتن کارت شارژ همراه اول ملی و شناسنامه تلفن همراه به یکی از ادارات دولتی مراجعه نمایید.
سوال ‎‎‎1- چگونه می توان برای استفاده از پرتال رمز عبور دریافت شارژ همراه اول کرد؟ (نحوه ثبت نام در خدمات غیرحضوری)‎‎‎
سوال 3- شارژ همراه اول در صورتی که رمز عبور را فراموش کرده و یا درصورتی که e-mail دریافتی را اشتباها پاک کرده و رمز را یادداشت نکرده باشم چه کاری می بایست انجام دهم؟ ‎‎‎
سوال 4- پیغام خطای اطلاعات وارده صحیح نمی باشد واعتبارسنجی انجام شارژ همراه اول نشد در چه مواقعی مشاهده می شود؟ ‎‎‎




:: برچسب‌ها: خرید شارژ همراه اول , فروش شارژ همراه اول , شارژ همراه اول , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: